5 Simple Techniques For پالاز

Wiki Article

این شرکت در ابتدای کار خود مشغول تولید انواع موکت های لوپ، کات و فرشی با کیفیت بالا برای مشتریان بود. پالاز موکت با بکار گرفتن مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و استفاده از ماشین آلات صنعتی حرفه ای، توانست گام بزرگی را در جهت رشد رونق اقتصادی کشور بردارد.

موکت نمدیموکت تافتینگموکت ظریف مصورموکت پالازموکت پرزبلندموکت اداریموکت تشریفات

بافت کات هم به همین صورت است و انتخابی ایده‌آل برای اتاق خواب منازل، هتل ها و نشیمن در فضاهای مسکونی یا کاربری اداری است که با نگهداری مناسب این موکت ها، می تواند تا سالها باکیفیت باقی بماند و ما هم به عنوان مصرف کننده همیشه از ظاهر زیبای شان لذت ببریم.

جنس موکت ها امکان دارد که ترکیبی از پلی آمید و پلی استر یا پلی استر و پلی پروپیلن باشد. الیاف پشم

فرش پوست و چرمفرش دستباف عشایریگبه دستبافتابلو فرش دستباففرش مدرن دستبافکناره دستبافگلیم دستباففرش کلاژ چهل تکه دستبافپاف و مفرش دستبافگلیم و سفره کردی

از مهمترین روشهای انجام رنگرزی محصول پس از بافت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در این روش الیافها توسط چسب و فشار غلتکها در هم پیچیده شده و لایه موکت را تشکیل می دهند.

موکت های پرز کوتاه این برند عبارتند از: موکت طرح صنوبر ، موکت طرح یاسمن ، موکت طرح دریا ، موکت طرح پیچک، موکت طرح برکه ، موکت طرح مینیون ، موکت طرح ماشا، موکت طرح نخل ، موکت طرح هاله ، موکت طرح راش ، موکت طرح نیلوفر ، موکت طرح نسیم ، موکت طرح خزان ، موکت طرح سایه ، موکت طرح ساج ، موکت طرح شبنم ، موکت طرح بوریا ، موکت طرح پونه ، موکت طرح میخک .

علاوه بر این تأثیر بسیاری بر زیبایی دکوراسیون منزل و محل کار شما دارد، کوچک‌ترین ایراد و عیبی می‌تواند جلوه فضای شما را مخدوش کند. به این موضوع هم توجه کنید که لزوماً جنس گران‌تر، باکیفیت‌تر نیست. در این موکت مورد بهترین راهکار مراجعه به فروشگاه‌های معتبری است که پیش از این امتحان خود را پس داده و موکت با کیفیتی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

تمام این خصوصیت­ های عالی باعث می­ شوند که موکت­ های تولید شده با نایلون برای استفاده در خانه و مکان­ های تجاری و اداری، بهترین گزینه باشند. موکت های مجموعه اداری معمولاً دارای الیاف پلی آمید می باشند.

بعد از این مورد، موکت طرح پونه است که از تنوّع رنگی بالایی برخوردار است.

آقای موکت موکت با دارابودن بیش از ۲۰ سال سابقه ی فروش موکت از انواع شرکت های برند ایرانی و با بیشترین تنوع در محصولات خود و مناسبترین قیمت توانسته موکت جزو پرفروش ترین فروشگاه های فروش موکت قرار بگیرد

نکته‌ای که در پایان باید به آن اشاره کنیم این است که موکت‌های پرز بلند برای مکان‌های کم تردد که پاخور کمتری دارند مناسب‌تر بوده و دیرتر مستهلک می‌شود.

واتساپ اینستاگرام تماس بگیرید تماس بگیرید تلگرام فروش و نصب برترین برندهای پارکت لمینت

Report this wiki page